Pasiruoškite: naujoji „Toyota RAV4“ keičia žaidimo taisykles! Tai – tikra stiliaus ir technologijų revoliucija. Salone laukia du didžiuliai ekranai, visiškai naujos, patogesnės sėdynės, begalė erdvės ir talpi bagažinė. O variklio dangčiu – galingesnė 5-os kartos hibridinė sistema su 2.5 litro benzininiu varikliu, naudojanti naujos kartos bipolinį ličio jonų akumuliatorių…
Naujoji „Toyota RAV4“ atvyksta
„Toyota RAV4“ – tai tikra legenda, gyvuojanti jau daugiau nei 30 metų! Visame pasaulyje iki šiol parduota per 15 milijonų visų penkių kartų modelių – tai vienas populiariausių automobilių pasaulyje! Europoje keliais rieda 2,5 milijono RAV4. Šiuo metu Senajame žemyne net 91% pardavimų sudaro hibridinės ir įkraunamos hibridinės versijos. Didžiausios šio automobilio rinkos Europoje yra Prancūzija, Ispanija, Lietuva (kaip ir Lenkija), Jungtinė Karalystė ir Italija. Akivaizdu, kad šio modelio svarba itin didelė.
Statymai aukšti, ir Japonijos gamintojas neketina nusileisti konkurentams. Todėl rinkoje debiutuoja visiškai nauja, 6-oji „RAV4“ karta! Gamintojas, kaip įrodymą, jau paskelbė pirmąsias šio automobilio nuotraukas. Kuo gi siekiama pavergti vairuotojų simpatijas?
„Toyota RAV4“ keičia stilių
Be jokios abejonės – stiliaus permainomis! Naujoji „Toyota RAV4“ ugnies raudonumo spalva su juodu stogu paliks tikrai galingą įspūdį. Taip pat galima tikėtis, kad naujasis japoniškas SUV žvelgs į pasaulį per pažangesnius LED žibintus, primenančius tuos, kurie naudojami naujausiuose „Toyota Camry“ ir „C-HR“ modeliuose.
Naujoji RAV4 lepina interjeru ir dideliais ekranais
Vos pravėrus duris, RAV4 pasveikins jus naujame pasaulyje. Interjeras apgaubs klasikinės elegancijos ir paprastų formų harmonija. „Toyota“ radikaliai perdarė saloną ir apdailai naudojo geresnės kokybės medžiagas. Beveik viskas džiugina akį ir yra intuityviai valdoma. Vairuotojo vieta paremta aiškiais skaitmeniniais ekranais, o jų išdėstymas – su dviem dideliais ekranais (dideliu centriniu ir 12,3 colio konfigūruojamu ekranu vietoje analoginių prietaisų) – sukuria naują, itin ergonomišką darbo erdvę.
Kaip ir „Camry“ modelyje, multimedijos sistema greitai reaguoja į komandas, turi aiškų meniu su dideliais liečiamais laukais ir leidžia valdyti navigaciją (debesyje), muziką bei klimato kontrolę (netgi balsu!). Įdomu tai, kad visuotinės ekranomanijos eroje „Toyota“ eina prieš srovę ir neatsisako fizinių mygtukų – jie išliko ten, kur jų labiausiai reikia. Didelė pavarų dėžės svirtis dingo iš centrinės konsolės, ją pakeitė minimalistinis transmisijos darbo režimo perjungiklis.
- „Xiaomi“ pristatė naujus televizorius „QLED TV FX Pro Series 2025“
- Nuolat užsisakinėjate internetu? Štai 6 netikėti faktai apie kurjerius, kurie pravers kiekvienam!
- Naujasis „iPhone“ bus be akumuliatoriaus – ką kūrėjai sugalvojo vietoj jo?
- iQOO Neo 10 su procesoriumi Snapdragon 8s Gen 4 bus pristatytas gegužės pabaigoje
- Lietuvių ekonominiai lūkesčiai: lenkiami kaimynai ir augimo ženklai
Naujoji „Toyota RAV4“ sukurta ant modifikuotos dabartinio modelio platformos. Todėl galima tikėtis, kad erdvė ir funkcionalumas bus pakylėti į dar aukštesnį lygį. Naujos sėdynės primena tas, kurios naudojamos „Camry“ – jos geriau profiliuotos, ilgesne sėdimąja dalimi, užtikrinančios geresnį vairuotojo ir keleivių šlaunų palaikymą. Dabartiniame modelyje gale sėdite beveik kaip kino salėje – vietos pėdoms, kojoms, virš galvos yra labai daug. Naujoji RAV4 šiuo atžvilgiu tikrai neturėtų nusileisti. Bagažinė garantuos ne mažiau kaip 580 litrų talpos – puikus rezultatas!
Naujoji RAV4 gaus naują, dar galingesnę 5-os kartos 2.5 litro hibridinę jėgainę
Naujosios „Toyota RAV4“ širdis bus naujausias 5-os kartos 2.5 litro hibridinis variklis, kuris debiutavo po naujosios „Camry“ variklio dangčiu. Po modifikacijų benzininis variklis (dirbantis ekonomišku Atkinson ciklu) ir du elektriniai varikliai pasižymi dar didesniu efektyvumu. Sistema naudoja naują bipolinę ličio jonų bateriją, kuri turi didesnę galią ir reaguoja greičiau. Svarbiausi sistemos elementai – transmisija, elektriniai varikliai ir keitiklis – buvo perdaryti, siekiant sumažinti vidinius energijos nuostolius. Visa sistema kompaktiškesnė ir net 7,7 kg lengvesnė!
Naujoji hibridinė sistema generuoja 230 AG galią – tai net 12 AG daugiau nei ankstesnis modelis (218 AG). „Camry“ jau parodė, kad geresnės dinaminės savybės nereiškia didesnių degalų sąnaudų. Naujajame RAV4 4,8-5 l/100 km degalų sąnaudų pasiekti neturėtų reikalauti ypatingų pastangų.
Naujoji „Toyota RAV4“ taip pat bus siūloma kaip įkraunama hibridinė versija (Plug-in Hybrid). Šiame modelyje Japonijos gamintojas pritaikys didesnį akumuliatorių, kuris leis žymiai padidinti nuvažiuojamą atstumą vien tik elektra.
Naujoji „Toyota RAV4“ – įranga bus itin turtinga ir saugi
Saugumas? Šioje srityje „Toyota“, kaip ir visoje naujausių modelių gamoje, remiasi naujausiu radarų ir kamerų rinkiniu. Todėl debiutuojanti „RAV4“ atpažins didesnį skaičių pavojų ir padės išvengti susidūrimų įvairesnėse situacijose. Sistema netgi nuolat tikrins, ar vairuotojas yra susitelkęs į vairavimą (kamera ant vairo kolonėlės nenuleis akių nuo vairuotojo!). Avarinio reagavimo sistema tapo dar efektyvesnė važiuojant mieste ir atpažįsta priekinio susidūrimo riziką. Sukant, dabar stebimas eismas dviejose juostose, taip pat iš šono artėjantys automobiliai ir dviratininkai – saugumas pakylėtas į naują lygį.
Naujoji „Toyota RAV4“ Lietuvoje (ir Lenkijoje). Kada ir kiek kainuos?
Naujoji „Toyota RAV4“ Lietuvoje (ir Lenkijoje) debiutuos 2026 metais. Dabartinis modelis su 2.5 Hybrid Dynamic Force 218 AG varikliu kainuoja nuo maždaug 40 000 – 42 000 EUR (konvertuota iš nurodytos Lenkijos kainos, kuri yra 176 100 PLN – Pastaba: kaina gali skirtis Lietuvoje, tai tik apytikslis palyginimas). Tai labai gera kaina už patikrintą, patobulintą šeimos automobilį. Tikimės, kad naujoji karta išlaikys šią vertės savybę!
Šaltinis: auto.dziennik.pl