Nestabdyk.lt logotipas Nestabdyk.lt logotipas
2025 m. birželio 14 d., Šeštadienis
  • HOT:
  • Telefonai
  • Kita
  • Telefonai
  • Automobiliai
  • Kompiuteriai
  • Samsung
  • Visos naujienos
  • Aktualios naujienos
  • Automobiliai
  • Telefonai
  • Kompiuteriai
  • Verslas
Skaitote: Konkurencija Kinijoje negailestinga
Prisijungti
Šrifto dydžio keitiklisAa
Nestabdyk.lt - Automobiliai, Telefonai, TechnologijosNestabdyk.lt - Automobiliai, Telefonai, Technologijos
Paieška
  • Visos naujienos
  • Aktualios naujienos
  • Rekomenduojame
  • Telefonai
  • Kompiuteriai
  • Verslas
  • Automobiliai
  • Kita

Dabar populiaru →

Google nutrauks „Android Instant” programų palaikymą iki 2025 m. gruodžio

2025 m. birželio 14 d.

Belaidės ausinės OnePlus Bullets Wireless Z3 pasirodys birželį

2025 m. birželio 14 d.

Naujasis Vivo X200 FE testuojamas Geekbench platformoje

2025 m. birželio 14 d.

Planšetė OnePlus Pad Lite pasirodė pirmuose renderiniuose vaizduose

2025 m. birželio 14 d.

POCO F7 pristatytas pirmuose renderiniuose vaizduose

2025 m. birželio 14 d.
Turite paskyrą? Prisijungti
Sekti mus
Automobilių paroda Kinijoje
Pradžia » Konkurencija Kinijoje negailestinga
Automobiliai

Konkurencija Kinijoje negailestinga

Dovydas Mikalauskas
Atnaujinta: 2025 m. balandžio 22 d., 18:35
Dovydas Mikalauskas
4 min. skaitymo
Dalintis

Dar vienas spindesys, dar vienas šou. Trečiadienį Šanchajaus automobilių parodos lankytojai gausiai užplūs parodos stendus. Tikimasi naujų modelių, kurių daugelis bus elektriniai, antplūdžio. Tai didžioji Kinijos el. automobilių gamintojų, pristatančių savo „išmaniuosius telefonus ant ratų“, vitrina.

Tačiau užkulisiuose tvyro nerimas. Auksiniai startuolių bangos metai jau baigėsi. Nors e. automobilių pardavimai Kinijoje ir toliau auga, šioje pramonės šakoje vyksta rinkos sukrėtimas.

Vos daugiau nei prieš dešimtmetį Kinijos vyriausybė pradėjo masiškai skatinti šį sektorių subsidijomis, mokesčių lengvatomis ir vietinėmis gamybos kvotomis. Į rinką įžengė šimtai naujų įmonių. Kai kurios jų turėjo novatoriškų idėjų, kitos – tiesiog norėdamos užsidirbti pinigų. Šiandien, pasak pramonės ekspertų, tik nedidelė dviženklė dalis šių bendrovių vis dar nepriklausomai veikia rinkoje. Daugelis likusių įmonių taip pat laikomos rizikingomis.

Kinija išlieka elektromobilių lyderė – 2024 m. buvo parduota daugiau kaip dvylika milijonų akumuliatorinių ir hibridinių transporto priemonių, tačiau konkurencija yra arši. Kainų karai, mažėjančios finansavimo galimybės ir investuotojų pasitraukimas verčia gamintojus pasiduoti.

Vienas naujausių pavyzdžių – Jiyue, bendras technologijų grupės Baidu ir įsitvirtinusio automobilių gamintojo Geely projektas . Tokie gamintojai kaip „WM Motor“, „Bordrin“, „Byton“ ir „Qiantu Motors“ jau seniai atšaukė savo planus. Kai kurie klientai liko su automobiliais be atnaujinimų ir be aptarnavimo.

Netgi pirmųjų dienų žvaigždės patiria sunkumų: „Nio“, „XPeng“ ir „ Li Auto“ – vardai, kurie pripažinti ir Vokietijoje – patiria spaudimą. „Nė viena iš šių trijų bendrovių galiausiai neišgyvens savarankiškai, jei jos nesusijungs“, – neseniai plačiai nuskambėjusioje internetinėje diskusijoje teigė Šanchajaus Tongji universiteto automobilių pramonės ekspertas Zhu Xichan. Tačiau šis įspėjimas yra ypač drastiškas.

Neginčijama, kad „Nio“ yra didžiausias probleminis vaikas tarp gerai žinomų naujokų, tai patvirtino ir Vokietijos automobilių ekspertė Beatrix Keim iš Automobilių tyrimų centro (CAR). „Jie persistengė su pradine modelių gama“, – sako Keim. Visai neseniai „Nio“ per metus įkūrė du naujus prekės ženklus, kurie prarijo papildomus išteklius.

Šiuo metu „Nio“ atleidžia darbuotojus Vokietijoje ir Europoje. „Aiškus ženklas, kad Europos rinkoje tai nepasiteisins. Nors aš asmeniškai manau, kad automobiliai yra labai gražūs“, – sako Keimas. Kinijos ekspertas Zhu taip pat mini ambicingą „Nio“ akumuliatorių keitimo sistemą, kuri yra per brangi ir nepasiteisino. „Greitasis įkrovimas ir ridos didinimas jau seniai tinka kasdieniam naudojimui“. Akumuliatorių keitimas išliks nišiniu produktu. Investicijos per didelės, o nauda per maža.

Ką žmonės dabar skaito?
  • „WhatsApp“ jau nebeveikia senesniuose įrenginiuose su „iOS 15“ ir „Android 5.0“
  • Pristatytas „Samsung Galaxy S25 Edge“ su itin plonu 5,8 mm titano korpusu
  • Galingiausias išmanusis telefonas pasaulyje pagal „AnTuTu“: „Red Magic 10S Pro+“ triumfas
  • Naujasis Vivo X200 FE testuojamas Geekbench platformoje
  • „AnTuTu“ įvardijo galingiausias 2025 m. sausio mėn. „Android“ planšetes – pirmauja „Red Magic Gaming Tablet Pro“

Tačiau Keimas mato geresnes kitų dviejų bendrovių perspektyvas. Bendrovė „Li Auto“ auga labai atsargiai ir turi turtingą savininką Li Xiangą, kuris yra visiškai susikoncentravęs į ją. Juk praėjusiais metais buvo parduota pusė milijono automobilių. Veikia ridos didinimo koncepcija, kai automobiliuose įrengtas ir elektros variklis, ir nedidelis benzininis variklis elektrai gaminti.

Tačiau aišku viena: pirmaujanti BYD iš Šendženo jau seniai yra atskira klasė. 2024 m. buvo parduota daugiau kaip keturi milijonai automobilių. Ir dar yra Tesla, kuri vis naujomis nuolaidomis didina kainų spaudimą. Jei negaminate kuo efektyviau, pralaimite.

Nors daugelis pradedančiųjų įmonių jau dabar kovoja dėl išlikimo, Kinijos technologijų įmonės taip pat pereina į puolimą. Pavyzdžiui,„Xiaomi“ švenčia sėkmę su savo sportiniu sedanu SU7. Pasak vieno pramonės eksperto, prekės ženklas spinduliuoja pasitikėjimą. „Xiaomi“ neišnyks per vieną naktį. Tai suteikia pirkėjams saugumo“.

Kita Kinijos technologijų milžinė „Huawei“ taip pat įsitraukė į šį procesą, nors ir be savo transporto priemonių. Bendrovė glaudžiai bendradarbiauja su automobilių gamintojais ir tiekia pagalbos vairuotojui ir informacijos ir pramogų sistemas. Transporto priemonės parduodamos „Huawei“ parduotuvėse kartu su išmaniaisiais telefonais ir kitomis technologijomis. Tokia strategija siekiama uždirbti pinigų, nerizikuojant gaminti pačių transporto priemonių. Kai kurie apžvalgininkai mano, kad galiausiai gali likti dešimt Kinijos gamintojų. Jie nebūtinai turi būti geriausi, bet tie, kurie turi didžiausią išliekamąją galią.

TEMOS:Automobiliai
ŠALTINIAI:wiwo.de
Pasidalinkite šiuo straipsniu
Facebook Reddit El. paštas Kopijuoti nuorodą
Komentarų: 0

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Savaitės populiariausi

OnePlus Watch 3
Pristatytas „OnePlus Watch 3“ – AMOLED, titano rėmelis ir ilgesnis baterijos veikimo laikas
2025 m. vasario 18 d.
Kita
Debiutavo išmanusis telefonas Nothing Phone (2a) Plus Community Edition, kuo jis ypatingas?
2024 m. lapkričio 1 d.
Telefonai
G-Shock Urban Utility
„Casio“ pristatė laikrodžių seriją „G-Shock Urban Utility“
2024 m. lapkričio 1 d.
Kita
Xiaomi 15
Kinijoje prasidėjo „Xiaomi 15“ flagmanų serijos pardavimai
2024 m. lapkričio 1 d.
Telefonai
Exlantix ET
Kinijoje išbandytas naujas hibridinis krosoveris „Exlantix“ – efektyvumas nustebino
2024 m. lapkričio 1 d.
Automobiliai

Hey, paskaityk ir šiuos, gal patiks ↷

Stellantis ir Tiamat baterijos

„Stellantis“ turi naujienų. Nauja technologija sumažins elektromobilių kainą

2025 m. vasario 1 d.
Honda Amaze 2025

„Honda“ pristato atnaujintą kompaktišką sedaną „Amaze“ Indijos rinkai

2024 m. lapkričio 12 d.
Padangų keitimas vasarinėmis

Pagrindinės klaidos keičiant žiemines padangas vasarinėmis

2025 m. balandžio 15 d.
Kuro pylimas į baką

Ar tikrai verta pilti kurą iki pat viršaus? Mechaniko patarimai lietuvių vairuotojams

2025 m. gegužės 11 d.
  • Apie mus
  • Susisiekite
  • Privatumo politika
  • Platformos statusas
Nestabdyk.lt / Automobiliai, Technologijos, Verslas Nestabdyk.lt / Automobiliai, Technologijos, Verslas

© nestabdyk.lt / Kopijuoti griežtai draudžiama. | Nesklandumai? Parašyk [email protected]Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas