Siekdama sumažinti sąnaudas ir išlaikyti konkurencingumą, „Volkswagen Group“ peržiūri savo verslo strategiją. Vienas iš svarbiausių pokyčių gali būti „Tesla“ stiliaus tiesioginio elektromobilių pardavimo modelio atsisakymas pagrindinėse Europos rinkose.
Pranešime spaudai „Volkswagen“ teigė, kad vienu metu parduoti elektromobilius pagal tiesioginio pardavimo modelį ir kartu parduoti benzinu varomus automobilius per tradicinius mažmeninės prekybos kanalus pasirodė per daug sudėtinga silpnoje Europos automobilių rinkoje, pažymint, kad vartotojai lėtai perka elektromobilius.
Marco Schubertas, „Volkswagen Group“ vykdomosios valdybos narys, atsakingas už pardavimus, sakė:
„Atsižvelgdami į sudėtingas pagrindines sąlygas, turėsime iš naujo įvertinti, ar mūsų dabartinis modelis gali užtikrinti geriausią klientų patirtį.“
Tesla tiesioginio pardavimo modelis aplenkia tradicinius pardavėjus ir automobilius parduoda tiesiogiai per savo parduotuvių tinklą ir interneto kanalus. Šiuo pavyzdžiu bando sekti daugelis automobilių gamintojų, tarp jų ir „Volkswagen“.
Ši bendrovė savo tiesioginio elektromobilių pardavimo modelį pradėjo taikyti 2020 m. Tikimasi, kad jo bandymų rezultatai bus paskelbti kitų metų kovo mėn.