Bendrovė „Microsoft“ niekada nenustoja ieškoti naujų būdų, kaip pritraukti naudotojus prie savo produktų, pavyzdžiui, naršyklės „Edge“ ir paieškos sistemos „Bing“. Nuolat naudojami įvairūs rinkodaros metodai: reklaminiai skydeliai, „Windows“ skelbimai, iššokantys langai ir kiti būdai. Tačiau dabar bendrovė nusprendė žengti dar vieną žingsnį į priekį ir paskelbė akciją, kurios laimėtojas gaus 1 000 000 JAV dolerių.
Kaip dalyvauti kampanijoje?
Norėdami dalyvauti šioje įdomioje kampanijoje, naudotojai turi užsiregistruoti „Microsoft Rewards“ platformoje. Užsiregistravę jie gali atlikti įvairias užduotis, už kurias gaus specialių kuponų, kurie yra tarsi „loterijos bilietai“. Pavyzdžiui, už paprastą registraciją platformoje dalyvis iš karto gauna penkis bilietus, o didžiausias skaičius, kurį galima surinkti, yra 200.
Tarp dalyviams siūlomų užduočių paprasčiausios yra naršyklės „ Edge“ įdiegimas ir kasdienė informacijos paieška naudojant „Bing“. Jei naudotojai šiuos „Microsoft“ produktus pasirinks kaip numatytuosius, jie padidins savo galimybes laimėti pagrindinį prizą.
Prizų fondas ir apribojimai
Kaip skelbta anksčiau, pagrindinis prizas yra vienas milijonas dolerių. Be to, dar du dalyviai gaus po 10 000 JAV dolerių. Tačiau verta paminėti, kad akcija yra ribojama geografiškai ir ja gali pasinaudoti tik kelių šalių gyventojai: JAV, Kanados, Jungtinės Karalystės, Puerto Riko, Vokietijos ir Prancūzijos.
Kodėl „Microsoft“ naudoja tokius metodus?
Ši kampanija yra „Microsoft“ strateginio plano, kuriuo siekiama sustiprinti „Edge“ ir „Bing“ pozicijas rinkoje, dalis. Nepaisant to, kad naršyklė „Edge“ sparčiai tobulėja ir sulaukia teigiamų atsiliepimų dėl dirbtinio intelekto integravimo ir kitų naujoviškų funkcijų, ji vis dar atsilieka nuo pagrindinių konkurentų.
Panaši padėtis yra ir su paieškos sistema „Bing“, kuri, nors ir populiarėja dėl dirbtinio intelekto integracijos, vis dar lieka rinkos lyderės „Google“ šešėlyje.
Pradėta plataus masto kampanija su piniginiais prizais – tai bandymas atkreipti naujų vartotojų dėmesį, paskatinti juos išbandyti „Edge“ ir „Bing“ ir galbūt pakeisti savo naršymo ir paieškos sistemų įpročius.