Nestabdyk.lt logotipas Nestabdyk.lt logotipas
2025 m. birželio 14 d., Šeštadienis
  • HOT:
  • Telefonai
  • Kita
  • Telefonai
  • Automobiliai
  • Kompiuteriai
  • Samsung
  • Visos naujienos
  • Aktualios naujienos
  • Automobiliai
  • Telefonai
  • Kompiuteriai
  • Verslas
Skaitote: 1 000 000 JAV dolerių už „Edge“ ir „Bing“ naudojimą: „Microsoft“ pradeda unikalią reklamą
Prisijungti
Šrifto dydžio keitiklisAa
Nestabdyk.lt - Automobiliai, Telefonai, TechnologijosNestabdyk.lt - Automobiliai, Telefonai, Technologijos
Paieška
  • Visos naujienos
  • Aktualios naujienos
  • Rekomenduojame
  • Telefonai
  • Kompiuteriai
  • Verslas
  • Automobiliai
  • Kita

Dabar populiaru →

„Samsung“ pradeda RGB „MicroLED“ televizorių gamybą

2025 m. birželio 14 d.

Google nutrauks „Android Instant” programų palaikymą iki 2025 m. gruodžio

2025 m. birželio 14 d.

Belaidės ausinės OnePlus Bullets Wireless Z3 pasirodys birželį

2025 m. birželio 14 d.

Naujasis Vivo X200 FE testuojamas Geekbench platformoje

2025 m. birželio 14 d.

Planšetė OnePlus Pad Lite pasirodė pirmuose renderiniuose vaizduose

2025 m. birželio 14 d.
Turite paskyrą? Prisijungti
Sekti mus
„Microsoft Rewards“: $1,000,000 loterija. Dalyvaukite neįtikėtiname žaidime!
Pradžia » 1 000 000 JAV dolerių už „Edge“ ir „Bing“ naudojimą: „Microsoft“ pradeda unikalią reklamą
Verslas

1 000 000 JAV dolerių už „Edge“ ir „Bing“ naudojimą: „Microsoft“ pradeda unikalią reklamą

Mindaugas B.
Atnaujinta: 2024 m. lapkričio 4 d., 18:53
Mindaugas B.
2 min. skaitymo
Dalintis

Bendrovė „Microsoft“ niekada nenustoja ieškoti naujų būdų, kaip pritraukti naudotojus prie savo produktų, pavyzdžiui, naršyklės „Edge“ ir paieškos sistemos „Bing“. Nuolat naudojami įvairūs rinkodaros metodai: reklaminiai skydeliai, „Windows“ skelbimai, iššokantys langai ir kiti būdai. Tačiau dabar bendrovė nusprendė žengti dar vieną žingsnį į priekį ir paskelbė akciją, kurios laimėtojas gaus 1 000 000 JAV dolerių.

 

Kaip dalyvauti kampanijoje?

Norėdami dalyvauti šioje įdomioje kampanijoje, naudotojai turi užsiregistruoti „Microsoft Rewards“ platformoje. Užsiregistravę jie gali atlikti įvairias užduotis, už kurias gaus specialių kuponų, kurie yra tarsi „loterijos bilietai“. Pavyzdžiui, už paprastą registraciją platformoje dalyvis iš karto gauna penkis bilietus, o didžiausias skaičius, kurį galima surinkti, yra 200.

Tarp dalyviams siūlomų užduočių paprasčiausios yra naršyklės „ Edge“ įdiegimas ir kasdienė informacijos paieška naudojant „Bing“. Jei naudotojai šiuos „Microsoft“ produktus pasirinks kaip numatytuosius, jie padidins savo galimybes laimėti pagrindinį prizą.

 

Prizų fondas ir apribojimai

Kaip skelbta anksčiau, pagrindinis prizas yra vienas milijonas dolerių. Be to, dar du dalyviai gaus po 10 000 JAV dolerių. Tačiau verta paminėti, kad akcija yra ribojama geografiškai ir ja gali pasinaudoti tik kelių šalių gyventojai: JAV, Kanados, Jungtinės Karalystės, Puerto Riko, Vokietijos ir Prancūzijos.

Ką žmonės dabar skaito?
  • „WhatsApp“ jau nebeveikia senesniuose įrenginiuose su „iOS 15“ ir „Android 5.0“
  • Pristatytas „Samsung Galaxy S25 Edge“ su itin plonu 5,8 mm titano korpusu
  • Galingiausias išmanusis telefonas pasaulyje pagal „AnTuTu“: „Red Magic 10S Pro+“ triumfas
  • Naujasis Vivo X200 FE testuojamas Geekbench platformoje
  • „AnTuTu“ įvardijo galingiausias 2025 m. sausio mėn. „Android“ planšetes – pirmauja „Red Magic Gaming Tablet Pro“

 

Kodėl „Microsoft“ naudoja tokius metodus?

Ši kampanija yra „Microsoft“ strateginio plano, kuriuo siekiama sustiprinti „Edge“ ir „Bing“ pozicijas rinkoje, dalis. Nepaisant to, kad naršyklė „Edge“ sparčiai tobulėja ir sulaukia teigiamų atsiliepimų dėl dirbtinio intelekto integravimo ir kitų naujoviškų funkcijų, ji vis dar atsilieka nuo pagrindinių konkurentų.

Panaši padėtis yra ir su paieškos sistema „Bing“, kuri, nors ir populiarėja dėl dirbtinio intelekto integracijos, vis dar lieka rinkos lyderės „Google“ šešėlyje.

Pradėta plataus masto kampanija su piniginiais prizais – tai bandymas atkreipti naujų vartotojų dėmesį, paskatinti juos išbandyti „Edge“ ir „Bing“ ir galbūt pakeisti savo naršymo ir paieškos sistemų įpročius.

TEMOS:BingEdgeMicrosoft
Pasidalinkite šiuo straipsniu
Facebook Reddit El. paštas Kopijuoti nuorodą
Komentarų: 0

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Savaitės populiariausi

OnePlus Watch 3
Pristatytas „OnePlus Watch 3“ – AMOLED, titano rėmelis ir ilgesnis baterijos veikimo laikas
2025 m. vasario 18 d.
Kita
Debiutavo išmanusis telefonas Nothing Phone (2a) Plus Community Edition, kuo jis ypatingas?
2024 m. lapkričio 1 d.
Telefonai
G-Shock Urban Utility
„Casio“ pristatė laikrodžių seriją „G-Shock Urban Utility“
2024 m. lapkričio 1 d.
Kita
Xiaomi 15
Kinijoje prasidėjo „Xiaomi 15“ flagmanų serijos pardavimai
2024 m. lapkričio 1 d.
Telefonai
Exlantix ET
Kinijoje išbandytas naujas hibridinis krosoveris „Exlantix“ – efektyvumas nustebino
2024 m. lapkričio 1 d.
Automobiliai

Hey, paskaityk ir šiuos, gal patiks ↷

Asmuo laiko Bitcoin monetą. Kriptovaliuta, finansai, investicija.

Kaip JAV rinkimai paveiks bitkoino kursą? Kokių pokyčių tikėtis?

2024 m. lapkričio 5 d.
Sarp Demiray (002)

Lietuvių ekonominiai lūkesčiai: lenkiami kaimynai ir augimo ženklai

2025 m. gegužės 13 d.
Google Pixel telefonų Tenspor lustai

Google stoja į kovą su buvusiu darbuotoju: slaptos informacijos nutekinimas apie Pixel telefonų lustus sukrėtė technologijų gigantą

2024 m. lapkričio 23 d.
Per dieną kinai nupirko 660 tūkst. naujausių flagmanų „Redmi K80“ ir „Redmi K80 Pro“

Parduotuvėse – minios ir perpildytos salės. Per dieną kinai nupirko 660 tūkst. naujausių flagmanų „Redmi K80“ ir „Redmi K80 Pro“

2024 m. lapkričio 29 d.
  • Apie mus
  • Susisiekite
  • Privatumo politika
  • Platformos statusas
Nestabdyk.lt / Automobiliai, Technologijos, Verslas Nestabdyk.lt / Automobiliai, Technologijos, Verslas

© nestabdyk.lt / Kopijuoti griežtai draudžiama. | Nesklandumai? Parašyk [email protected]Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas