Nestabdyk.lt logotipas Nestabdyk.lt logotipas
2025 m. birželio 1 d., Sekmadienis
  • HOT:
  • Telefonai
  • Kita
  • Telefonai
  • Automobiliai
  • Kompiuteriai
  • Samsung
  • Visos naujienos
  • Aktualios naujienos
  • Automobiliai
  • Telefonai
  • Kompiuteriai
  • Verslas
Skaitote: „Telia“: DI su klientais jau dirba kaip specialistas, bet „nemiegantis kolega“ nėra pigus
Prisijungti
Šrifto dydžio keitiklisAa
Nestabdyk.lt - Automobiliai, Telefonai, TechnologijosNestabdyk.lt - Automobiliai, Telefonai, Technologijos
Paieška
  • Visos naujienos
  • Aktualios naujienos
  • Rekomenduojame
  • Telefonai
  • Kompiuteriai
  • Verslas
  • Automobiliai
  • Kita

Dabar populiaru →

„Meizu PANDAER Pro 3s“ – stilingi ir technologiškai pažangūs belaidžiai ausinukai

2025 m. birželio 1 d.

Realme atskleidžia pagrindines Neo7 Turbo savybes prieš paskelbdama apie jo išleidimą

2025 m. gegužės 23 d.

Pristatytas naujas biudžetinis išmanusis telefonas „Alcatel 3 (2025)“

2025 m. gegužės 23 d.

„OnePlus“ atskleidžia „Ace 5 Extreme Edition“ funkcijas

2025 m. gegužės 23 d.

Kas ketvirtas parduotas automobilis 2025 metais bus elektrinis

2025 m. gegužės 15 d.
Turite paskyrą? Prisijungti
Sekti mus
Telia chatbot
Pradžia » „Telia“: DI su klientais jau dirba kaip specialistas, bet „nemiegantis kolega“ nėra pigus
Pranešimai žiniasklaidai

„Telia“: DI su klientais jau dirba kaip specialistas, bet „nemiegantis kolega“ nėra pigus

Mindaugas B.
Atnaujinta: 2025 m. vasario 24 d., 17:52
Mindaugas B.
5 min. skaitymo
Dalintis

Biure užgesus šviesoms, darbą dalyje įmonių šiandien perima dirbtinis intelektas (DI). Kiekvieną naktį jis kuria suasmenintus pasiūlymus tūkstančiams žmonių, o ryte – ruošiasi patarinėti telefonu su klientais kalbančiam konsultantui. „Telia“ skaitmeninės transformacijos vadovas Vygintas Domarkas sako, kad „nemiegantis darbuotojas“ dar tik mokosi perprasti žmogiškas emocijas, bet gebėjimą įsigilinti į individualius vartotojų poreikius jau galima vadinti prilyginti specialistams. 

Turinys
Nuobodūs skaičiai virsta patraukliais pasiūlymaisNė vienas atsiliepimas nelieka neperskaitytasAntros konsultanto „ausys“

„Daugelis klientų net nežino, kad jų paslaugų paketus jiems parinko būtent dirbtinės smegenys. Pro DI „akis“ nepraslysta nei sunaudotų duomenų kiekiai, nei naujai užsakytos arba pakeistos paslaugos, nei kiti vartojimo ypatumai – jos stebi visą kliento kelionę. Deja, tokie pažangūs vidiniai procesai nėra panacėja – jais susiviliojusios įmonės privalo įvertinti, ar brangios ir daug mokymo duomenų reikalaujančios DI sistemos tikrai duos pakankamą grąžą“, – įspėja „Telia“ skaitmeninės transformacijos vadovas V. Domarkas.

Nuobodūs skaičiai virsta patraukliais pasiūlymais

„Next Best Offer“ sistema „Telia“ debesijoje veikia kaip išmanus rekomendacijų variklis, analizuojantis daugybę kliento elgesio aspektų. Ji stebi ne tik bazinę informaciją apie suvartojamus duomenis, bet ir sudėtingesnius veiksnius – kliento pasirenkamą televizijos turinį, naudojamų paslaugų kombinacijas bei net požiūrį į kainas. Sistema taip pat fiksuoja, kada ir kokiomis aplinkybėmis klientai naudojasi paslaugomis, ieškodama dėsningumų ir galimų problemų.

„Kiekvienas klientas mūsų sistemoje turi savo skaitmeninį dvynį – virtualų profilį, kuris mokosi iš realaus žmogaus elgesio ir padeda numatyti jo poreikius. Tai nėra statiškas modelis – jis kasdien atsinaujina, prisitaiko ir keičiasi kartu su kliento įpročiais. Tokiu būdu galime ne tik reaguoti į esamas situacijas, bet ir mokytis nuspėti kliento poreikius vadovaujantis duomenimis“, – aiškina V. Domarkas.

Vygintas Domarkas
Vygintas Domarkas

„Next Best Offer“ veikia visą parą, kas naktį generuodama ir atnaujindama pusę milijono pasiūlymų, kuriuos kas mėnesį pamato 45 tūkst. Klientų ne tik skaitmeniniiuose, tačiau visuose Telija aptarnavimo kanaluose. Visi šie pasiūlymai yra unikalūs, pritaikyti konkrečiam vartotojui pagal jo naudojimosi istoriją ir įpročius.

Nė vienas atsiliepimas nelieka neperskaitytas

Dirbtinis intelektas naudojamas ne tik personalizuotoms rekomendacijoms, bet ir giluminei klientų atsiliepimų analizei. „Telia“ DI įrankis kasdien išanalizuoja apie 500 klientų komentarų, kurie per metus sudaro įspūdingą 180 tūkstančių atsiliepimų bazę. Kiekvienas atsiliepimas yra ne tik skaitomas, bet ir pritaikant natūralios kalbos apdorojimo (NLP) technologijas kategorizuojamas pagal temas, emocinį atspalvį ir svarbą.

„Klientų atsiliepimai mums yra būtini kaip vanduo, kad gerintumėme paslaugų kokybę ir procesų efektyvumą. DI sistema ne tik supranta atsiliepimų turinį, bet ir sugeba įžvelgti gilesnį kontekstą – ar problema vienetinė, ar sisteminė, ar ji susijusi su techniniais trikdžiais, ar su klientų aptarnavimu. Turėdami šias įžvalgas, galime priimti kur kas racionaliau organizuoti darbą ir prioritetą teikti tam, kam to skubiausiai reikia“, – pasakoja technologijų ekspertas.

Kita vertus, pasak „Telia“ skaitmeninės transformacijos vadovo, tokių DI paremtų procesų diegimas nebūtinai pasiteisins mažesnėse įmonėse. Efektyvumas atsiranda tuomet, kai analizuojamas didelis duomenų kiekis, priešingu atveju DI diegimo, mokymo ir palaikymo sąnaudos bus didesnės ir neatsipirks.

Ką žmonės dabar skaito?
  • Pristatytas „Mercedes-AMG F1 City Edition“ elektrinis dviratis
  • Paaiškėjo Europos rinkai skirto „Xiaomi Watch S4“ kaina

Antros konsultanto „ausys“

Artimiausiu metu „Telia“ planuoja žengti dar vieną svarbų žingsnį – įdiegti pažangią DI pokalbių analizės sistemą. Šis įrankis gebės automatiškai transkribuoti telefoninių pokalbių įrašus ir juos analizuoti pagal įvairius parametrus. Sistema atpažins kliento balso toną, identifikuos probleminius momentus, už konsultantą atliks pokalbio aprašą ir išsaugos jį sistemose..

Modernus DI taip pat nuolat mokysis iš visų pokalbių, bei bus pagalbininkas komandų vadovams, ugdant klientų aptarnavimo konsultantus. Taip pat jis analizuos, kokios problemos dažniausiai kartojasi ir kokių specialistų kompetencijų labiausiai reikia skirtingu metu. Tokia informacija leis tiek efektyviau spręsti klientų problemas, tiek geriau planuoti darbo krūvius.

„Mūsų tikslas – kad klientas ne tik gautų greitą ir tinkamą problemos sprendimą, bet ir jaustųsi išgirstas bei suprastas. Kai konsultantui nebereikės naršyti po techninius dokumentus ieškant informacijos, jis galės daugiau dėmesio skirti empatiškam bendravimui. Būtent toks derinys – technologijų efektyvumas ir žmogiškas dėmesys – šiandien garantuoja geriausią aptarnavimo kokybę“, – apibendrina V. Domarkas.

TEMOS:Telia
ŠALTINIAI:Elta, Telia pranešimas
Pasidalinkite šiuo straipsniu
Facebook Reddit El. paštas Kopijuoti nuorodą
Komentarų: 0

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Savaitės populiariausi

OnePlus Watch 3
Pristatytas „OnePlus Watch 3“ – AMOLED, titano rėmelis ir ilgesnis baterijos veikimo laikas
2025 m. vasario 18 d.
Kita
Debiutavo išmanusis telefonas Nothing Phone (2a) Plus Community Edition, kuo jis ypatingas?
2024 m. lapkričio 1 d.
Telefonai
G-Shock Urban Utility
„Casio“ pristatė laikrodžių seriją „G-Shock Urban Utility“
2024 m. lapkričio 1 d.
Kita
Xiaomi 15
Kinijoje prasidėjo „Xiaomi 15“ flagmanų serijos pardavimai
2024 m. lapkričio 1 d.
Telefonai
Exlantix ET
Kinijoje išbandytas naujas hibridinis krosoveris „Exlantix“ – efektyvumas nustebino
2024 m. lapkričio 1 d.
Automobiliai

Hey, paskaityk ir šiuos, gal patiks ↷

Lietuvos keliai

Pagrindiniuose Lietuvos keliuose – mažiau rūpesčių dėl ryšio

2025 m. sausio 25 d.
Išskirtinis telefonų pristatymas Vilniuje

Išskirtinis telefonų pristatymas Vilniuje: VIP svečiai išbandė savo asmeninį DI asistentą

2025 m. sausio 25 d.
Siri sistema

Labas, „Siri“, pasitark su „ChatGPT“: „Apple“ balso asistentui pribrendo laikas pokyčiams

2024 m. lapkričio 12 d.
Atšvaitai gelbsti gyvybes

Atšvaitai – ne mados aksesuaras, o gyvybės garantas! Kodėl lietuviai vis dar rizikuoja tamsoje?

2024 m. lapkričio 13 d.
  • Apie mus
  • Susisiekite
  • Privatumo politika
  • Platformos statusas
Nestabdyk.lt / Automobiliai, Technologijos, Verslas Nestabdyk.lt / Automobiliai, Technologijos, Verslas

© nestabdyk.lt / Kopijuoti griežtai draudžiama. | Nesklandumai? Parašyk support@nestabdyk.ltHey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas